טרגדיה: רב הקיבוץ ירד לטבילת שחרית, וטבע למוות • פרופיל

    ישראל פריי 4 Comment on טרגדיה: רב הקיבוץ ירד לטבילת שחרית, וטבע למוות • פרופיל
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אסון: הרב יוסף חיים חסן, טבע למוות. הבוקר, בסביבות השעה תשע, התקבל דיווח על אדם שטבע בחוף אכזיב, למקום הוזנקו צוותי מד"א וכוננים של איחוד הצלה, אך משהגיעו למקום לא נותר להם אלא לקבוע את מותו של הרב הצעיר.

    הרב יוסף חיים חסן ז"ל נולד בבני ברק בעשרה בטבת תשל"ו לאביו רבי אברהם חסן זצ"ל, שנרצח בידי פורעים במקסיקו לפני שבע שנים, בצעירותו למד במיר ולאחר נישואיו עבר לגור בצפון שם השקיע בעמל התורה ומונה לרבה הראשי של קיבוץ גשר הזיו בגליל המערבי, וכאמור הבוקר השיב את נשמתו לבורא לאחר שטבע למוות והוא בן 40 בלבד.

    מכריו משרטטים בפני כתב 'קול חי' דמות של איש משכמו ומעלה, שהקדיש את חייו למען שמו יתברך. "זכיתי להיות ידיד נפש לרב ז"ל" – אומר בניהו קריספל, המסרב לעכל את גודל הטרגדיה – "מדובר באיש יקר מאוד, הוא הגיע לפני שמונה שנים לקיבוץ גשר הזיו קיבוץ של השומר הצעיר והצליח במאמצים מרובים ובמסירות נפש להקים קהילה ולבנות בית כנסת מפואר החזיר אנשים בתשובה".

    ניכר על קריספל כי הוא מתקשה לכנות את ידידו הדגול בלשון עבר: "מי שלא הכיר אותו לעולם לא יבין, הוא היה אדם משכמו ומעלה. במקביל למשרת הרבנות, הוא היה פעיל מאוד בתחום הנוער הנושר בכל אזור הגליל ועמד עד לאחרונה בראשות ישיבה שהקים בעשר אצבעותיו".

    הלוויתו תצא היום בשעה 16:00 מבית הכנסת בקיבוץ גשר הזיו, שם ינשאו הספדים, ותמשיך בשעה 19:00 ברחוב קושניר 15 בבני ברק, לכיוון בית העלמין ירקון חלקת סגולה בעיר פתח תקווה. יהי זכרו ברוך.



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      התמונה המצורפת מיותרת וחסרת רגישות ובטח שללא כל שייכות לארוע. מה הרב ז"ל קפץ אל מותו עם טלית ולבוש מלא? לא חייבים לצרף שום דבר אם אין משהו מתאים זו טרגדיה לא קוריוז….

    2. 3

      מפפפפפפחחיייייייידדדדדדדד

    3. 2

      התמונה לא מתאימה לכתבה
      זה פוגע ברגשות

    4. 1

      תמונה חסרת רמה….
      יענו מצחיק.